fredag 11 juni 2010

Jerners Rums lager

.
.
Jag fortsätter med butikstips. Jerners Rum, en favoritbutik i Mariefred, har sitt lager i Gula Industrihuset i Stallarholmen. På Kreativa Sommarmarknaden öppnar de lagret och sedan håller de öppet sporadiskt under sommaren. En skattkammare för alla oss som gillar gamla nötta ting med attityd.
.
.

.
Jag har bara fotat en liten del av lokalen. Det finns mycket mer att se.
Ring 0159-129 41 för exakta öppettider under sommaren i Jerners Rums lager.
.
Kan bli dyrt att ha sin ateljé granne med Jerners lager.
Trevlig helg!
.
Viktoria
..
ps. Fick nyss mail om att jag var med i Norrköpings Tidning, men när jag söker på nätet är jag med i Piteå- Tidningen. TT Spektra har skrivit en artikel. Roligt.

5 kommentarer:

Annika sa...

ååååÅÅÅÅÅ vilket ställe.... varför ser man alla mysiga ställen på nätet o så är dom så långt borta..:) skulle gärna velat trava runt där en dag o kolla... kan förstå att det kan bli dyrt att häcka i närheten..:) din Parisresa ser ut att ha varit kanonbra..... mysiga bilder som lockar..... Kram Annika

Lilla huset på prärien sa...

Åhhh wow - jag säger som Annika. Vilket UNDERBART ställe! Dit vill jag gärna åka. Ska komma ihåg det och ta med mig stora plånboken :)

Kram Jenny

Våglyckan sa...

Ser massor med saker jag skulle vilja ha. Var får de tag i allt, lyllosar. Skulle nog ha svårt att ha en sån butik för jag skulle vilja behålla allt själv ;-)
Ha en bra helg!
kram från mig
/maria

Lotta MayaLee Photography sa...

Vad kul att dom skriver om dig! Men det förstår jag så fina matttor som du gör!

Jag har bloggat bla om dig och Kreativa Marknaden idag.

Jerners rums lager ska jag verkligen försöka hinna titta in till under marknadsdagen! :-)

ÅtervinnDen sa...

JA ett helt galet ställe. Jag tänker nog blunda när jag går förbi Järners förråd, kanske bara kika lite..