måndag 23 november 2009

Kreativa Julmarknaden

.


På lördag 28 november kl 10-15 går Kreativa Julmarknaden av stapeln i Gula Industrihuset i Stallarholmen.
.
Vi har samlat ett stort och härligt gäng kreativa utställare och några alpackor. Det blir garanterat stickat, virkat, sytt, bakat, saftat, syltat, ystat, nystat, tovat, quiltat, slöjdat, torkat, odlat, slungat, bundet, textat, målat, drejat, broderat, laserat, spunnet, färgat, smitt och vävt. Och framförallt unikt!
.
Läs mer om några av de 50 kreativa utställarna på marknadsbloggen.
.
Några av utställarna är också kreativa bloggare:
.

.
Annika, Timeless Home
.
.
.

.
.

.
.

.
Desirée, Hemvävt
.
Själv jobbar jag, förrutom med marknaden, på att få i ordning vår nya ateljé/vävstuga i Gula Industrihuset så att vi kan visa den på lördag. Det skulle vara väldigt roligt om ni kikar förbi!
.
Varmt välkomna!
.
Viktoria
.
ps. Alla bilder är lånade från respektive blogg.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! :-)

Jag vill välkomna dig till min nyskapande foto/inredningsblogg DESIGN by B. Hoppas du kikar förbi & glöm inte börja prenumerera. För snart kommer nya fräscha julfoton.

Kram Benita

Lena sa...

Hej

för mig som inte hittar... Vilken gatuadress ligger huset på?

mvh
Lena

Lena sa...

Blev lite halvotydligt, gatuadressen till julmarknaden alltså :-)

Lena

Lina sa...

Å jag blir riktigt sugen;)
Hur gör man för att få vara med på den Kreativa Marknaden? Jag menar inte nu utan kanske vid nästa tillfälle.
/Lina

Birgitta sa...

Hej! Ser ut att bli en fin marknad med fina utställare och jag hoppas ni får en trevlig dag. Hoppas du lägger in lite foton från dagen där. Lycka till i nya ateljén också.
Ha det gott.
Kram Birgitta

Ulrika sa...

Till er kreativa kulmarknad skulle jag gärna komma om det inte vore för att jag just i helgen har min egen julmarknad!

Lycka till!

Karin Lindström sa...

Hej Viktoria!

Tack för fin "reklam". Jag har gjort en kudde idag som blev så fin. Det ska bli så roligt att komma på julmarknaden. Jag ser så fram mot den:)

Ha det bra och säg till om jag kan hjälpa er med något.

Karin

nilla|utanpunkt sa...

Nu har jag fallit pladask för dina svartvita trasmattor, jag som inte ens trodde att jag gillade trasmattor! Fantastiskt snygga är de! Häftigt att du bytte liv så där, swopp, och att det blev så rätt. Lycka till också i fortsättningen!

VIKTORIA sa...

Hej Lena, adressen är Brogatan 21 i Stallarholmen. Det är genomfartsleden. Roligt om du kommer förbi! /Viktoria

Anonym sa...

Hej Viktoria,
lycka till pa marknaden och manga köpare.

Kram Patricia

Grön Iris sa...

Hej, ville titta in och önska en trevlig advent.

Kreativa marknaden låter så kul, ska försöka komma nästa år.

Kram Linda