måndag 13 april 2009

den Kreativa Sommarmarknaden

.


Foto; Mikael Reijmar, Träffpunkt Stallarholmen

Idag skulle jag vilja marknadsföra ett evenemang som jag är med och arrangerar i sommar.

Lördagen den 27 juni mellan kl 10-16 anordnar vi den Kreativa Sommarmarknaden. En marknad med kreativa utställare för kreativa besökare - en mötesplats för alla som tycker om unika saker. Vi hoppas att det ska bli en härlig blandning av allehanda hantverk, gamla ting och kuriosa, blommor och hemgjorda ätbara läckerheter.

Platsen är det Gula Industrihuset, Brogatan 21, vid Mälarens strand i Stallarholmen.

Har Du frågor eller vill anmäla dig som utställare kontakta gärna mig.
Läs mer om vårt arbete och dem som ställer ut på bloggen http://kreativamarknaden.blogspot.com/

Varmt välkomna!

Viktoria



5 kommentarer:

Lilla huset på prärien sa...

Det låter som en fantastisk grej det där! Hade gärna varit där men det blir nog lite långt för min del...

Vilken vacker matta du håller på att väva! Kul inlägg där i sidan :)

Ha det bäst!

Anonym sa...

Verkar så spännande. Lite långt från mig, tyvärr. Du väver helt fantastiska mattor!

Kram Eva-mari

Birgitta sa...

Hej!
Lite långt för mej också. Jag är på hantverksmässa då i dagarna 3.
Men jag tycker det låter jättetrevligt och jag hoppas ni får fint väder då och många besökare.
Jag gillar verkligen dina rosengångsmattor. Det får nog bli det i min vävstol också snart.
Ha en bra vävvecka nu.
Kram Birgitta

Målargården sa...

Oj, det lät som en jättekul och spännande marknad. Synd att den är så långt bort från många av oss i bloggvärlden men man vet ju aldrig om man befinner sig i närheten.
Hoppas påsken varit fin och skön./ Eva-Mari

Annika sa...

Säger som de andra... en bor i fel änne på lanne....:) skulle gärna besökt dig o marknande... Kram Annika