lördag 29 november 2008

Vilken dag!



Idag har vi arrangerat Den kreativa Julmarknaden och jag låter bilderna tala för sig själva...







...trots att jag missat så många saker värda att fotografera. Annika med bloggen Timeless Home har gjort ett fint inlägg om marknaden och fångat några fler saker på bild bla Maria och Mickes mysiga kafé.

Som arrangör och som utställare så är jag sååååå nöjd med dagen och jag vill rikta ett STORT TACK till alla som besökte oss och till alla som ställt ut! Jag hoppas att vi påbörjat en tradition!
Ha nu en en riktigt skön och mysig 1:a advent!

Viktoria

Ps. Om ni vill komma i kontakt med någon av konsthantverkarna på marknaden så tveka inte att kontakta mig så hjälper jag till.

3 kommentarer:

MiA sa...

Berätta!

MiA sa...

Åh vad ni har haft det mysig! Hoppas försäljningen har gått bra också :)

Annika sa...

Det var en marknad det vill jag lova.... Kram Annika