måndag 4 augusti 2008

Semesterhälsning

.



I vanlig ordning hinner jag hem innan mina vykort når adressaten.
Men här kommer en solig hälsning från Blokhus till alla mina bloggläsare. Det är tredje gången vi besöker våra danska vänner vid deras sommarhus och det är tredje gången som Vesterhavet beter sig som Medelhavet.Jag tycker det är en härlig plats och kan rekommendera alla ett besök på Nordjylland.
Semesterhälsningar,
.
Viktoria
.
ps. Vi var på Antikmässa i Lökken och jag fastnade i en monter med danska och franska antikviteter. Firman som heter himmelrummet.dk finns till vardags i Helsingör och har som tur är en hemsida så jag kan fortsätta sukta.

1 kommentar:

Karin Lindström sa...

Hej Viktoria!
Jag tänkte på er när det var så varmt här hemma. Ni har verkligen tur med er vecka där nere. På sex år har vi bara haft en riktigt bra vecka med mycket sol, men det är ju helt underbart där ändå. Kommer nog att sakna att inte åka dit i år!
Vilket fint reportage, jag missade det helt tyvärr men nu fick jag ju se det hos dig!

Ha det så bra och vi ses snart!
Karin
Ps Har några mattbilder till dig från Dalarna, ska försöka mejla dom.